Najczęściej zadawane pytania
Jak złożyć u nas zamówienie?
Zamówienia przyjmujemy:
- Przez formularz zamówienia
- E-mailem: aparatura@mera-sp.com.pl
- Faxem: 22 631 02 62
Co umieścić na zamówieniu?
- Adres do faktury
- NIP firmy
- Adres wysyłki (jeśli jest inny niż adres do faktury)
- Kontakt do osoby, która ma odebrać zamówiony towar
- Sposób dostawy (wysyłka kurierem/odbiór osobisty)
Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak, fakturę VAT umieścimy w jednej paczce z towarem. Jeżeli jest taka potrzeba fakturę możemy wysłać na inny, wskazany przez Państwa adres.
Jakie są sposoby i koszty wysyłki/odbioru towaru?
Standardowo wysyłamy towar za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
- Do zamówień jest dodawany koszt dostawy w wysokości 18 zł netto
- Istnieje możliwość odbioru osobistego złożonych zamówień w naszym biurze w Warszawie
Jakie są dostępne formy płatności?
Jeżeli jest to Państwa pierwszy zakup to preferowanymi sposobami płatności są:
- przedpłata na podstawie faktury proforma
- za pobraniem przy odbiorze
- gotówka w przypadku odbioru osobistego
Przy kolejnych zakupach jest możliwość wystawienia faktury z odroczonym terminem płatności.